E-mail E-mail
Heslo Uplay Heslo
prosím čekejte...
Bezpečný přenos dat SSL
PŘIHLÁSIT
Přihlášení selhalo

Pokus o přihlášení selhal. Ujistěte se, prosím, že jste zadali emailovou adresu správně. Dále se ujistěte, že v hesle používáte správně malá a velká písmena.

The Settlers Online

Nápověda a podpora

Dotazy o účtu zpět

Jak odstraním svůj uživatelský účet?

Prosím otevřete „Můj Profil“. Vyberte „Odstranit účet“. Napište své heslo a klikněte na odkaz „Odstranit účet“.

Jak se přihlásím do hry?

 

Chcete-li hrát, jednoduše zadejte své uživatelské jméno, heslo a e-mailovou adresu. Poté klikněte na položku „Hrát nyní“ a začněte hrát.

Jak si změním avatara?

 

Je nám líto, v současné době není možné avatar změnit.

Jak si změním heslo?

 

Příhlásit se na http://uplay.ubi.com/ (stejným jménem a heslem jako tady) a potom v nastavení profilu.

Jak změním jazyk hry?

 

Toto není možné.

Mohu do svého světa pozvat přátele?

 

Samozřejmě, že můžete. Provedete to následovně:
Na Domovské stránce klikněte na položku „Můj profil“ a poté v části „Pozvánky“ vyberte položku „Pozvat přátele“.

Nyní se dostanete k části, kde můžete zadat své (opravdové) jméno a jména přátel a jejich e-mailové adresy.
Po kliknutí na položku „Odeslat pozvánku“ obdrží přátelé e-mail s pozvánkou, jež jim umožní okamžitý vstup do vašeho světa.

Špatně jsem si vybral svůj avatar – jak jej mohu změnit?

 

Je nám líto, v současné době není možné avatar změnit.

Why didn’t I receive a newsletter?

Newsletters with voucher codes are sent to active players from time to time. Check the list below to make sure you'll receive our email newsletter:
 

  • Be active
    Did you play at least once during the last 3 months?
  • Have a valid email address
    Is your email address still valid?
    Check it under "My Profile". You'll find the opportunity to change it there or a link to the provider you registered with (i.e. Facebook, Uplay).
  • Have a verified email address
    You can only subscribe to our newsletter if your email address has been verified. Please check the newsletter section at the "My Profile" page. 
  • Check the newsletter subscription
    Check if you have ticked the checkbox to receive newsletters at the "My Profile" page / newsletter section.
  • Check your Spam folder
    Sometimes newsletters can be categorized as spam by mistake. Check your spam folder carefully before emptying it.

If your email address is valid and you are subscribed to the newsletter, but still haven't received a mail when other players did, please contact our support with a web ticket.

Attention: Wrong country?

Upozornění: Špatná země?

Select message language Vyberte jazyk zprávy

Hello, The Settlers Online is also available in your country. If you would like to play there, please click here. If you prefer to play here please ignore this message.

Dobrý den, hra The Settlers Online je k dispozici i ve vaší zemi. Pokud si přejete hrát tam, prosím klikněte sem. Pokud chcete hrát tady, tuto zprávu prosím ingorujte.

prosím čekejte...